Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Barbara Might 2013.10.29. 13:48

Liebster-díj

LiebsterAward_3lilapples-e1367638753757.png

A blogunk megkapta élete első díját Flórától, amit nagyon szépen köszönünk és hálásak vagyunk, amiért éppen ránk gondoltál :) 

Kattints a részletekért!

 

Liebster Award:


Szabályok:

1.) Tedd ki a képet: (Done. Lásd fentebb)
2.) Írj 11 dolgot magadról.
3.) Írj 11 kérdést. 

 

Nos, mivel mi ezt a blogot hárman vezetjük, így mind a hárman teljesítjük a feltételeket, így legalább a blogra látogatók is kicsit közelebbről megismerhetnek:) 

 

Barbara Might: 

1. Az X-men óta minden vágyam, hogy mutáns legyek. Főleg a telekinézis érdekel. (ha megnézem akármelyik részét, két napid megpróbálok minden tárgyat felemelni a kezeimmel....nem sikerül :( ) 

2. Én lennék a legboldogabb, ha írhatnék egy epizódot a Doctor Who-nak.

3. Akarok egy kismajmot, amit a vállamon hordozhatok mindenhová és Jack lenne a neve.

4. Utálom, hogy az angolom nem tökéletes, pedig szeretném, ha az lenne.

5. Nem telik el olyan nap, hogy a Sherlock ne jusson valamilyen úton-módon az eszembe. (nem tudom miért kínzom magam, bár eleve a fandom kezd átmenni mazochistává:D)

6. Már régóta gyűjtöm a pici angyal szobrokat......aztán megnéztem a Doctor Who-ból a Blinket és well....

7. Minden hülyeségért bűntudatot érzek, ezért sem tudok gonosz lenni szánt szándékkal az emberekkel. Nem mindig előny, sőt....

8. Néha napokig nem mozdulok ki a házból és csak ülök a gép előtt non-stop (mint most is)

9. Szeretem a szemeimet, mert alapjáraton kékek, de körbe szürke szegéllyel vannak körbevonva és a pupilla körül egy kicsit zöldes-sárgás.

10. Ha női gondjaim adódnak, feministává válok.

11. A legjobban azt szeretném, ha nem tudnék hízni, hogy annyit falhassak amennyit nem sajnálok és ezt mindennap. És igen, főleg egészségtelen kajákkal. (Pizza!!!!)

Morgan Trissell: 

1. Proud Britophile and linguistics enthusiast :)

2. Néha randomra kiválasztok egy témát, és addig kutatok utána Wikipédián (vagy bárhol), míg meg nem unom. Bármi lehet, pl. középkori kínzóeszközök, fóbiák, különleges betegségek, sorozatgyilkosok stb.

3. Moriarty szerepjátékos vagyok, és igyekszem annyira hasonlítani rá, amennyire lehet. Átszoktam a zakó-nyakkendő típusú öltözködésre és egyebek... Mondanám, hogy nem tesz jót a személyiségemnek, de higgyétek el, kifejezetten fejlődés.

4. Pontos tervem van zombi apokalipszis esetére, az utolsó apróságig előre rögzítve...

5. Hihetetlenül lekezelő vagyok, önnön intellektuális felsőbbrendűségem szilárd hitében. Egy fúria leszek, ha valaki okosabbnak bizonyul nálam, és sosem ismerném el, ha nem tudok valamit.

6. TvTropes has ruined my life. And my vocabulary, too.

7. Nem vagyok normális, nem vagyok kedves, nem vagyok hálás, és főképp nem érem meg a fáradságot.

8. "önmaga önmagától való önmagával való egyalakú örökkévaló" - aki ezt megmagyarázza Google nélkül, kap egy piros pontot. Platónt nem fogadom el válaszként.

9. Legnagyobb elért eredményem az életben: nem egészen hároméves korom óta folyékonyan olvasok, bár sosem tanítottak rá.

10. Kedvenc ételem: steak (medium rare), kedvenc italom: tea (sok tej&cukor), esetleg gyümölcslé.

11. A legfontosabb ember az életemben: a vőlegényem, David. Egyszerre társ, isnpiráció, antidepresszáns és confidant.

 

Nitti Smith: 

 1. Imádom a csokit, minden mennyiségben, bárhol és bármikor. :D

2. Különc vagyok, de szerencsére mindig megtalálom a hozzám közel álló
embereket.

3. Szeretek egyedül lenni, akkor szárnyalhat igazán a fantáziám...nem
mintha alapból nem tudnék elveszni, akár egy beszélgetés közben is.

4. Már nagyon kicsi korom óta úgy gondoltam, és még most is, hogy nem is vagyok ide való, mint Clark Kent...csak különleges képességek nélkül.

5. Konfliktus kerülő vagyok, nem szeretek vitázni senkivel, de ettől még ne
hozz ki a sodromból! ^^ (Mintha szó lett volna a szuperhősökről...tudok
Hulk lenni :D)

6. Lusta vagyok...nagyon, nagyon lusta és tenni ellene is...mint mondottam, lusta vagyok :(

7. A lojalitásom inkább brit, mint magyar...sok itthon a begyepesedett, de
reménykedni még lehet. :)

8. Nagy álmom, hogy körbe utazzam a világot, megismerni a különböző kultúrákat és embereket.

9. Szeretem a filmeket és nem bánnám, sőt, ha egyszer egyben vagy sokban én is szerepelhetnék. (Nem csak az egyik hulla vagy járókelőként :p)

10. Néhány plüssömnek vagy tárgyamnak, amelyek közelebb állnak hozzám, mint a többi, nevük is van... A kispárnámat Sebnek hívják...egy tigris van rajta... Lehet találgatni miért :D

11. Könnyebb nálam magasabb, mint alacsonyabb embert találni. Magassarkú nélkül soha nem érem el a 160cm-t, de nem bánom. Szeretek pici lenni ^^

 


Flóra kérdéseire a válaszok

 

1. Mi a legkorábbi gyermekkori emléked?
Barbara: Őszintén szólva fogalmam sincs. Az oviról is csak derengéseim vannak:D 
Morgan: Passz. Valószínűleg a fent említett olvasás, mert azelőttről nem dereng semmi.

Nitti: Még az óvodában...barátnőmmel egymás mellé tettük az ágyneműnket és elkezdtünk beszélgetni, de az óvónéni ránk szólt, hogy bújjunk a takaró alá (hatásos büntetés) erre felemeltük a takarót és tovább diskuráltunk. Ha jól emlékszem, átbeszélgettük az egész szunya időt. :D

2. Melyik a kedvenc külföldi városod és miért?
B: Londooon. Mert szeretem a brit kultúrát és minden vágyam, hogy kijussak Londonba. 
M: "There's no place... like... London..."
N:  Rengeteg van, különböző okokból, de jelenleg London. Imádnék ott élni és a bőrömön tapasztalni a brit életet...

3. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
B: Őszintén? Divattervező. Volt egy csomó füzetem tele ruhatervekkel. Utólag nézve, elég bénák. 
M: Eleinte hableány és énekesnő. Aztán rájöttem, hogy medencét építeni a színpadba elég drága, szóval letettem az előbbiről.
N: Szerettem volna énekesnő, színésznő, de a kriptozoológia lett az álom szakmám, hogy én találhassam meg a Jetit vagy a  Loch Ness-i szörnyet :D

4. Ki a kedvenc szuperhősöd/mesefigurád?
B: Hűha. Imádom a szuperhősöket, nem is tudom kit válasszak....hmm.....Ahj, nem tudom. Batman ér?:D 
M: Mint említettem, a hősökért nem vagyok oda... Supervillains, on the other hand... :D Rajzfilmfigura kategóriában megoszott első helyezést kap Zuko herceg (Avatar) és Twilight Sparkle (MLP-FiM.).
N: Ez egy nagyon nehéz kérdés...Mindig is szerettem Arielt, aki egy másik világba vágyik. Magamra ismertem benne, de ha szuperhősről van szó, akkor a Vasember...odavagyok Tony stílusáért,

5. Mennyire vagy válogatós az ételek terén?
B: Nem vagyok az, kivéve ha húsokról van szó. Na azt körülbelül mikroszkopikusan átvizsgálom, mielőtt bekapnám a számba. 
M: Eléggé... Pár dolgot nem eszek meg egyáltalán, párat csak bizonyos módokon elkészítve. Egy kissé gourmand-nak képzelem magam.
N:  Igen, sajnos az vagyok, de ha valami csokis dolgot dugnak az orrom alá, azt hamar elpusztítom :$

6. Hogy telt a nyarad? :)
B: Meglepően jól:) Voltam Bulgáriában egy hetet, ami nagyon jó volt. 
M: ...Pocsékul.
N:  Nagyjából unalmasan, de voltak jó pillanataim is.

7. Ha kiválaszthatnál egy embert, hogy ő legyen a legjobb barátod, ki lenne az?
B: Ide is sok embert sorolhatnék, de.....azt mondom, hogy Benedict Cumberbatch. (úgyis ismer még egy csomó olyat, aki én is szeretek és majd bemutat nekik és ők is a legjobb haverjaim lesznek:D)
M: Andrew Scott.
N: Csak egyet lehet? :( Akkor...Martin Freeman, utána jöhet az ő haveri köre.
 
(kommentár Morgantől: Ez mennyire jellemző... Még itt is működik a Sherlock-John-Jim csapatdinamikánk :D)

8. Mennyire vagy sorozatfüggő? :)
B: Naagyon naaaaaagyon az vagyok. 
M: Eléggé :) Tegnap görcsoldót kellett bevennem a Doctor Who évadzáró miatt. Szó szerint.
N: Nem...na jó talán egy kicsit...vagy a kicsinél jobban :$

9. Hogyan pihened ki magad egy stresszes nap után?
B: Leülök a gép elé.... Tényleg. 
M: Kötözködök, raplizok, igyekszem mindenkit megalázni és all around elviselhetetlen ember vagyok.
N: Olvasok, ha beleképzelhetem magam egy másik világba, akkor egy időre jelentéktelenné válnak a valós problémák.

10. Kedvenc tárgyad a szobádban?
B: Ööö.... a laptopom ér? :$ 
M: Egy bekeretezett kép a  Northumberland Fusiliers csapatzászlajáról. Guess why...
N: A bögrém, pár napja anyum eltörte és az öcsém összeragasztotta nekem. Kicsit hiányos, de nagyon a szívemhez nőtt.

11. Mi lenne az álommunkád?
 
B: Forgatókönyvíró....vagy csak simán író, de a könyvem megfilmesítésének a forgatókönyvét is én kezelném:D  
 
M: Írás, leszámítva, hogy alig tudom rávenni magam. Így a "nyelvészprofesszor" kapja a voksomat.
 
N:  Szeretnék írni, bár ahhoz, az enyémnél több szorgalom kellene :/ de szívesen játszanék, akár színházban akár filmvásznon.
 
 
 
 
És ugyebár nekünk is fel kell tennünk 11 kérdést: 
 
Barbara:
1. Van kedvenc íród? Ha igen, ki? 
2. Csináltál már valami nagy őrültséget életedben? Ha igen, mit? 
3. Melyik sztárral töltenél el egy vacsorát? (Legyen az romantikus, vagy csak pusztán baráti) 
4. Mitől félsz a legjobban?
 
Morgan:
5. Mi lenne az a zene, amely a legtökéletesebben leír téged?
6. Kit gyűlölsz a legjobban a világon?
7. Mennyi egy kókuszdiót cipelő fecske repülési sebessége?
Nitti:
 8. Mikor kezdtél el írni? Volt valaki, aki inspirált?
 9. Hová szeretnél eljutni a legszívesebben? (Nincs a Földhöz kötve :D)
10. Mi volt életed eddigi legjobb élménye?
11. Melyik az az étel, amiből bármikor, bármilyen mennyiségben tudnál enni?
 
És a díjat ezennel továbbítjuk Lidérckének!

A bejegyzés trackback címe:

https://221b.blog.hu/api/trackback/id/tr855457823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása