Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nitti Smith 2013.05.26. 23:03

Titkos viszony

1b.pngMint vérbeli Johnlockker nyugodt szívvel ajánlhatom ezt a Sheriarty fanficet, ami nem kicsit SLASH és nem kicsit nélkülöz erotikus tartalmat:P Szóval 18 éven alul csak óvatosan azzal a tovább gombbal. Mellesleg nem ez a fő shipem, nem is szerettem annyira, amííg kedves barátném meg nem írta ezt az igazán....forró művet, amibe megéri belelesni - Barbara Might 

 - Mit művelsz itt? - kérdeztem szinte kiabálva


 - Jaj, Sherlock, tudom, örülsz nekem...


 - John nemsokára haza ér és... - Közelebb lépett hozzám és az ajkaimra tette az ujját.


 - Ezért nem kell aggódnod, hisz tudod, soha nem teszek semmit felkészületlenül.- ördögien elvigyorodott. A lábaim közé térdelt és a keze lecsúszott a mellkasomra. Elkezdte kihúzni az ingemet a nadrágból, majd becsúsztatta a kezét a ruha alá.


 - Mit tettél...vele? - Nem bírtam ki, felsóhajtottam. Közelebb hajolt, a lélegzetét éreztem a bőrömön.


 - Elintéztem neki egy randit, csinos lány, Johnny fiú rögtön szemet vetett rá. - Széttépte rajtam az inget és dühösen nézett rám, a hangja élesen vágott a fülembe.


 - Ne a kis házi kedvenceddel foglalkozz, amikor itt vagy a kezeim közt!


Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy szeretem-e ezeket a kirohanásait vagy sem, mindenesetre, ez féltékenységnek tűnt. Elmosolyodtam és rákaptam a csuklójára. Lehúztam magamhoz egy jól ismert vad csókra. Ha ezt bárki meglátná, idegbajt kapna, de ez már régóta nem érdekelt... Nem titok, de úgy csináljuk, hogy senki ne jöjjön rá. Mindig ő jön hozzám, még csak azt sem tudom, hogy hol lakik, de amíg itt van, nem érdekel.
Átfogtam a derekát és az ölembe húztam, a nyelvünk háborút vívott az irányításért. Vigyorogva vált el tőlem, utána akartam kapni, de lefogott.


 - Nem, nem, Sherlockom! Tartozom neked a múltkoriért.- Nagyot nyeltem, a legutóbbi találkozásunk két hete volt és annyira egymásba feledkeztünk, hogy majdnem lebuktunk.

 

(De ez egy másik történet.)

Az ingemnél fogva rángatott fel a fotelből, majd belekapaszkodott a nadrágom korcába és így húzott be a szobámba.
Önmagamat meglepve mindig elámulva nézem, amikor előttem lavíroz, ahogy kiemeli a fenekét a jól szabott nadrág.
Nem tudom, mit tettél velem Jim Moriarty, te, aki meg akartál ölni engem, a barátaimat, többeket csak azért, hogy játékba hívj. Most pedig itt vagy a szobámban, nem tudom hanyadjára. Oh, hogyne tudnám...
Zakómat és ingemet egyszerre tolta le a vállamról, majd a földre dobta, Csókra húztam és megszabadítottam a Westwoodtól. Félmeztelenül álltunk egymás előtt már sokadjára,
A kezei ismerősen cikáztak a bőrömön, lényegre törő ujjai a már meredező férfiasságomat simogatták.
Belenyögtem a csókunkba, majd követett, mikor rámarkoltam a hátsójára.
Nem foglalkozva a kinti kijelentésével, a vágytól fűtve az ágyra löktem és magam alá gyűrtem.
Eddig az ilyesmi nem érdekelt, testiség... fölösleges, de egyszer csak betoppant ő és megmutatta, bebizonyította, hogy ez minden, csak nem unalmas.

Aznap elmondása szerint csak benézett hozzám, hogy borsot törjön az orrom alá, aztán egyik pillanatról a másikra megcsókolt. Csak néztem rá és ellöktem magamtól, mosolygott és témát váltott. Beszélgettünk, több közös témánk volt, mint gondoltuk volna...gyilkosságok, egyéb bűntettek és nyomozásoktól mentes beszélgetés volt. Már talán egy óra is eltelt, Jim előttem ült az én fotelemben, Johnnak épp randija volt, így kettesben lehettünk. A csókja még ennyi idő után is az ajkamat égette.
Bármilyen téma is jött fel, a szememet nem tudtam levenni a szájáról. Megmagyarázhatatlanul vonzott.
Mire észbe kaptam, már ott álltam előtte és ő ördögi vigyorral nézett fel rám, de mégis megleptem azzal, amit tettem. Hirtelen megfogtam, felhúztam ültéből és csókoltam. Hallhatóan jól csináltam, mert felnyögött, utána elvette a szüzességem.

Most itt vagyunk újra az ágyamban, már a nadrágok is lekerültek. Bőr bőrt ért, forró testünk egymáshoz simult.
Mire észbe kaptam, már én voltam alul és ő először a nyakamat, majd fájdalmas lassúsággal egyre lejjebb csókolt. 
A nyelvét körbe táncoltatta a mellbimbómon, ráharapott, amitől ívbe hajolt a testem, hangos zihálásba törtem ki, de Jim még koránt sem végtett...
Forró nyelvét végig húzta a hasamon, a köldökömbe csókolt, közben észrevétlenül megszabadított az utolsó ruhadarabtól, ami elválasztott minket. Viszont eközben a keze – oh, a keze - rámarkolt az érte meredező farkamra, majd nemsokára a szája követte, Ajkai körül zártak, nyelve ügyesen játszott velem. Nyögéseim betöltötték a szobát. Aztán két dolog történt egyszerre, az arca ott termett előttem a már jól ismert kaján vigyorral a képén és megcsókolt, közben egyik ujja becsusszant oda, ahová eddig csak őt engedtem.
Tudtam, hogy jön, így felkészültem és ő már gyakorlottan tudta, miért és hová kell nyúlnia.
Egyik kezében a síkosító, a másik kezének két ujja már bennem.
Beleharapott az alsó ajkamba és mozgatta az ujjait, majd hirtelen eltűnt.


 - Mindig megtartom, amit ígérek, Sherlock és most én jövök! Csak szólok, nem kíméllek.


Egy hang sem jött ki a torkomon, félkönyökre támaszkodtam és figyeltem, ahogy gondosan felhúzza a gumit. A lábam közé mászott, két oldalamon megtámaszkodva megcsókolt, ezzel hátra döntve, majd tényleg nem kímélt. 
Egy erőteljes döféssel töltött meg azonnal, amitől újra ívbe hajoltam. 

Nem érdekelte, hogy fájdalmat okoz-e vagy sem, de köztünk ez már csak így működött. Megmondta, hogy visszakapom a múltkorit... Hát, akkor én sem voltam vele kíméletesebb. Jó tanárom van.

A tempó egyre gyorsabb lett, a lábaimat körül fontam a derekán, a körmeimet a hátába vájtam.
Nyögések, sóhajok, csókok követték egymást, miközben egyre jobban sodródtunk a kielégülés felé. A fenekembe markolt, majd ráfonódott az egyik keze a péniszemre, amíg a másikkal a hajamba túrt.  Alatta nyögdécselve erősebben vájtam a hátába az ujjaimat és markoltam az ő kerek fenekét, húzva minél közelebb magamhoz.
Már éreztem, hogy egyre közelebb a vég, Jim még jobban rám markolt, majd egymás nevét kiáltva jutottunk el a csúcsra. Mindkettőnk teste elernyedt, Jim a mellkasomra hajtotta a fejét, éreztem a sűrű szívverését és hallottam pihegését, Pár pillanatig feküdtünk így, legördült rólam, majd betakarózva bevackolta magát mellém.
Még ha a hálószobán kívül ellenségek is vagyunk, de még az ágyban is háború dúl köztünk, viszont a szex utáni néhány órában minden nyugodt. Együtt feküdtünk, és lassan elnyomott minket az álom, amíg a testünk akaratlanul is összefonódott.

***


A reggeli nap fényének beszűrődésére ébredtem nem meglepően egyedül. Folyton ezt csinálta, eltűnt, mire felébredtem. Magamra tekertem a lepedőt, nyújtózkodtam egyet, majd kiléptem a nappaliba.
A fürdőből zuhanyzás hangja szűrődött ki, John már haza is ért volna...?
Bementem a konyhába, valami nem stimmelt!
Nem volt elővéve John bögréje, nem csinált nekem kávét és a kabátja sem volt a fogason. Akkor ki lehet a zuhanyzóban? Csak nem...?
Beléptem a fürdőszobába és Jim sziluettje fogad a párás zuhanykabinból. A kabin ajtajánál állva, az ajkamba haraptam, rögtön megmoccan bennem valami.
Be akartam menni!
A lepedőmet már rég elhagytam és anyaszült meztelen álltam, már épp nyitnám a kabint, mikor kinyílt magától. Megelőzött, de nem azért, mert észrevett, pont belém ütközött. Meglepődött, de nem szól semmit.
Vállánál fogva visszatoltam, a falnak szegezve, a víz alatt összesimulva forrtak össze ajkaink.
A homlokomat az övének támasztva lihegtem...


 - Nem...mentél el!


 - Kiváló...észrevétel.


 - Miért vagy még itt?


 - Talán nem örülsz nekem? - ezzel a vigyorával mindig az őrületbe tudott kergetni, közben az ujjai táncoltak a hátamon. Hirtelen rántással közelebb húzott, a nyelve birtokba vette az enyémet.


A hatás elmaradhatatlan...éreztem, ahogy növekszik benne a vágy és ez nálam sem volt másként.
Elváltunk egymástól, s lassan az ölem felé fordította a fejét, majd felhúzott szemöldökkel kajánul vigyorgott.


 - Hmm...


Vigyorra húzódott a szám és letérdeltem elé, közben csókokkal hintettem be a felső testét, majd a combja közt már a nyelvemet használtam.
Jim hangosan felnyögött, és kétoldalt megtámaszkodott. Éreztem, ahogy megrogy a lába, de tartotta magát. Finoman a számba vettem és játszottam vele a kezemet is használva izgattam, aminek eredményeként a hajamba túrt és felhúzott magához. Az ujjaim még mindig köré csavarodva, lassan masszíroztam. A csókok egyre hevesebbek és felkiáltottam, amikor rászorított a nemi szervemre.
Kezünk összefonódott, ahogy a péniszünket összefogva, egymást masszírozva kergettük a másikat a csúcs felé. A feje mellett támaszkodtam, közben lehajoltam hozzá a sűrű, forró csókokért.
Nyögések, kiáltások töltötték be az apró zuhany fülkét. Jim a nyakamba temette az arcát és elkezdett harapdálni egyre erősebben felfelé haladva a fülem mentén. Erősen ráharapott a fülcimpámra, amitől erősebben szorítottam, így egyszerre kiáltottunk fel.
Gyorsította a tempót, már nem sokáig bírtam...
Az érzés euforikus hatása töltötte el az agyamat, Jim közben ráharapott az alsó ajkamra, amiből éreztem, kiserken a vér. Szép komótosan megvárta, amíg az államig csurog, majd lenyalva azt még egyszer és megcsókolt.
Ilyen zuhanyzásban sincs mindig részem...
Némán megmosdottunk, kiléptünk a fürdőből és a szobám felé vettük az irányt, ugyanígy öltöztünk fel.


 - Ne fáradj, kitalálok magam is. - Felkapta a zakóját és meg sem várva elindult.
Feltartott ujjal visszafordult felém. Már az ajtónál járt, amikor kijöttem.


 - Oh, még valami! Egy ideig nem leszek az országban. Tudod, munka.
Vigyorogva lépett elém és még kaptam egy búcsúcsókot, amibe belesajdultak az ajkaim.

***


Pár óra múlva az asztalnál ülve olvasom az újságot, amikor John belelép a konyhába. Fel sem nézve köszöntöm.


 - Jó volt a randi?


 - Honnan...? Igen, nagyon jó volt, ha érted, mire gondolok.


Oh, John, ha tudnád...
Mellém lép és furcsán néz rám.


 - Mi az, mit nézel?


 - Mi történt a száddal?


A kezem óhatatlanul is odanyúl és felrémlenek az emlékek.


 - Miért, mi van ott?


 - Egy seb, hogy szerezted?


 - Oh, semmiség, biztos csak egy kísérlet alkalmával került oda.

 

John által érthetetlen mosolyra húzódik a szám, ahogy újra érzem a vérem fémes ízét Jim csókjával keveredve.


Finn

A bejegyzés trackback címe:

https://221b.blog.hu/api/trackback/id/tr465319389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása